Какво ще откриете в книгата?

Какво можете да научите от реклами от началото на XX век на: бира, паста за зъби, консервирани храни, автомобили и автомобилни гуми, тоалетен сапун, овесени ядки и антибактериални продукти? Ще разберете от „Рекламата като наука“.

Възползвайте се от безценни съвети за реклама и маркетинг, писани преди повече от 90 години, много от които са актуални и днес. Ще откриете много идеи за това как да постигнете по-добри резултати в своята работа.

Тази книга е специално издание, преведено на български от Медияпост Хит Мейл България.

Вземете своето безплатно копие!

Искате ценни маркетинг съвети? Попълнете формата по-долу и ще ги получавате по имейл!

* Задължителни полета

Клод Хопкинс - автор на "Рекламата като наука"

РЕКЛАМАТА КАТО НАУКА

Ново безплатно издание - електронен вариант на безценната класика от 1926 г.!

Всичко, което трябва да знаете за рекламата и за това как да постигате зашеметяващи резултати.  

Клод Хопкинс (1866-1932) е легендарен американски рекламен специалист. Той първи въвежда революционни техники за продажба, които се прилагат и днес. Благодарение на неговия последователен и аналитичен подход много продукти, които съществуват и днес, постигат забележителни успехи. Някои от тях са известни марки като Goodyear, Palmolive, Pepsodent, Quaker Oats, Schlitz, Van Camp и редица други. Книгата му "Рекламата като наука" е безспорна литературна класика в областта на рекламата и маркетинга.

ЗА АВТОРА - КЛОД ХОПКИНС

СЪДЪРЖАНИЕ

КАКВО КАЗВАТ ЕКСПЕРТИТЕ?

ИСКАМ ДА ПРОЧЕТА КНИГАТА!

Всички глави от книгата. Не пропускайте това безценно съдържание!

Какви са законите на рекламата?

01

Просто способност да продаваш

04

Предложете услуга

07

Продажбите от разстояние

09

Заглавия

13

Психология

16

Да бъдеш конкретен

22

Разкажете завършена история

25

Стратегия

36

Използване на мостри

39

Разпространение

43

Тестови кампании

47

Ролята на търговците

50

Индивидуалност

52

Отрицателна реклама

54

Писане на писма

55

2020, Медияпост Хит Мейл България ЕООД

Дейвид Огилви

"Бащата" на рекламата

„Никой, независимо от позицията, която заема, не трябва да се захваща с реклама, докато не прочете тази книга седем пъти.“

Дрейтън Бърд

Гуру на директния маркетинг

„Блажено кратка, лесна за четене, точно по темата, пълна с безценни съвети... Задължителна за всеки, който се занимава с маркетинг и реклама.“

Изкуството в рекламата

28

Име, което помага

57

Твърде скъпите неща

31

Добър бизнес

59

Информация

34

Приложение: легендарни реклами на Хопкинс

61